Home »

 
 
 

Logo

Ce este un LOGO ?

Multa lume crede ca un logo este o simpla reprezentare grafica care marcheaza originea unui prosus sau serviciu . Acest lucru este gresit si observ tendinta de a intelege gresit un logo la foarte multi clienti .

Majoritatea cer un logo care sa le placa lor , eterna greseala a romanului sa faca ceva „dupa chipul si asemanarea sa”. In realitate un logo trebuie sa exprime grafic, brandul , imaginea unei firme si nu este neaparat, daca avem o firma de calculatoare logoul nostru sa contina un calculator sau o tastatura , un logo trebuie sa fie o reprezentare grafica foarte usor de tinut minte si foarte placut exprimata din punctul de vedere a grupului tinta de clienti .

Niciodata nu se poate face un logo abstract sau cu initiale atunci cand ne adresam unui grup tinta de clienti cu o cultura medie si submedie , deasemenea un logo care nu are culori stridente si in contrast nu va fi apreciat de un grup tinta de clienti cu un nivel de cultura scazut.

Deci un logo se face pentru clienti si in nici un caz pentru incantarea ochiului patronului unei firme . Aceasta este cea mai mare greseala care se face la noi , toti vor logo care sa le placa lor necontand grupul tinta cariua i se adeseaza.

Un logo care vrea sa desemneze un brand se face obligatoriu sub supravegrerea unui psiholog si variantele rezultate se supun unei selectii folosind subiecti din grupul tinta de clienti .

Crearea unui logo este un lucru esential pentru orice activitate care doreste sa se promoveze in orice mediu. Logo este definitoriu pentru imagine , un logo reprezinta firma, reprezinta activitatea reprezinta esenta imaginii. Un logo trebuie sa fie o imagine sau un complex de imagini , bine studiate care sa sugereze scopul si activitatea si nu in ultimul rand sa fie usor memorabile.
Aveti aici cateva exemple , pe un singur format si doar cu un singur element tip text care trebuie evidentiat. Aceste variatiuni de logo reprezinta 1% din variantele in care se poate crea un logo si daca stam sa analizam corect numarul de variante tinde spre infinit. Din acest motiv toate elementele unui logo trebuiesc studiate si corect amplasate pentru a creea zone de interes , posibilitate de memorare usoara si expresivitate grafica.

Resurse web design